پس از ناپدید شدن یک زن پس از تماس با 911 برای گزارش کودک در کنار بزرگراه آلاباما، پاداشی ارائه می شود


مقامات گفتند که جستجو برای یافتن یک زن 25 ساله که پنجشنبه شب پس از تماس با 911 از بزرگراهی در هوور، آلا، ناپدید شد تا گزارش دهد که کودکی در حال راه رفتن در کنار ایالتی است. اکنون یک جایزه 50000 دلاری برای کمک به یافتن کارلتیا “کارلی” نیکول راسل ارائه شده است.

به گزارش WIAT وابسته به CBS در آلاباما، یک منبع ناشناس 20000 دلار علاوه بر 5000 دلار جمع آوری شده توسط CrimeStoppers پیشنهاد داد. WIAT گزارش داد که خانواده کلر ویلیامز 25000 دلار دیگر به جایزه اضافه کردند و مجموع پاداش را به 50000 دلار رساند.

اداره پلیس هوور می گوید راسل درست بعد از ساعت 9:30 شب پنجشنبه با 911 تماس گرفت و به آنها گفت که برای بررسی کودک کوچکی که هنگام راه رفتن در کنار ایالت 459 دیده بود، ایستاد.

پلیس گفت: پس از تماس با 911، راسل بلافاصله با یکی از اعضای خانواده تماس گرفت. ستوان دانیل لو، پلیس هوور روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت که در طی آن تماس، عضو خانواده “ارتباطش با راسل قطع شد”، اما خط باز ماند.

یک زن پس از گزارش یک کودک در حال راه رفتن در بزرگراه آلاباما ناپدید شد
عکس بدون تاریخ کارلتیا “کارلی” نیکول راسل، 25 ساله، که پس از تماس با 911 از کنار بزرگراه در هوور، آلاباما، در 13 ژوئیه 2023 ناپدید شد.

اداره پلیس هوور


لو گفت که افسران ماشین رها شده راسل را به همراه تعدادی از وسایل او در نزدیکی پیدا کردند، اما هیچ اثری از او یا کودک وجود نداشت.

لو گفت: “یکی از شاهدان گزارش داد که احتمالاً یک وسیله نقلیه خاکستری با یک مرد روشن رنگ در کنار خودروی کارلی ایستاده است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن شخص یا وسیله نقلیه نداریم.”

پلیس گفت که راسل پس از توقف برای برداشتن غذا از محل کار به خانه در راه بود.

تالیتا راسل، مادر کارلی، به خبرنگاران گفت که دخترش در تماس تلفنی با عروسش بود که صدای او از بین رفت.

تالیتا راسل در مورد کارلی می گوید: «او کمک می کند و قلب بزرگی دارد. «و می‌داند که نباید جلوی کسی، حتی یک کودک کنار جاده توقف کند. اما او با 911 تماس گرفت. و من فکر می کنم او کمی خجالت زده بود که فکر می کرد آنها بسیار نزدیک هستند. و وقتی از ماشین پیاده شد به خواهرشوهرم گفت: “نمیتونم این بچه کوچولو رو کنار جاده بذارم.”

لو گفت که جستجوی گسترده ای در حال انجام است که سازمان های محلی، ایالتی و فدرال را درگیر می کند. گروه بزرگی از داوطلبان که توسط والدین راسل سازماندهی شده بودند نیز در جستجو کمک کردند.

پلیس راسل را 5 فوت و 4 اینچ قد و 150 تا 160 پوند توصیف می کند. به گفته WIAT وابسته به CBS در آلاباما، او آخرین بار با پیراهن مشکی، شلوار مشکی و کفش نایک سفید دیده شد.

پلیس هوور گفت که هیچ تماس دیگری در مورد کودک گم شده دریافت نکرده است.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای راسل دارد خواسته می شود با پلیس هوور به شماره 7562-444-205 تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید