وقتی دمای هوا به 121 درجه رسید، انسان ها در دره مرگ مردند


سرویس پارک ملی اعلام کرد، یک گردشگر هنگام بازدید از دره مرگ در بعدازظهر سه شنبه جان خود را از دست داد و مرگ او ممکن است به دلیل گرما باشد، زیرا دمای آن بعد از ظهر به 121 درجه فارنهایت رسید.

این مرد 71 ساله اهل منطقه لس آنجلس است. او سقوط – فروپاشی به گزارش NPS، خارج از سرویس بهداشتی در گلدن کانیون، یک مسیر پیاده روی محبوب. سایر بازدیدکنندگان پارک کالیفرنیا متوجه این مرد شدند و درخواست کمک کردند.

اعضای NPS و دفتر کلانتری محلی پاسخ دادند، اما هلیکوپترهای حمل و نقل پزشکی به دلیل دمای بالا قادر به پاسخگویی نبودند. اقدامات نجات دهنده، از جمله CPR و استفاده از دفیبریلاتور، امتحان شد اما شکست خورد.

ماراتن سالانه فوق العاده بدواتر در گرمای شدید دره مرگ برگزار می شود
تشدید موج گرما در نزدیکی تابلوی هشدار خطر گرما در پارک ملی دره مرگ، کالیفرنیا.

دیوید مک نیو/ گتی ایماژ


در حالی که علت مرگ مشخص نشده است، NPS گفت که محیط بانان با توجه به دمای منطقه “مشکوک هستند که گرما عاملی است”. دمای رسمی در Furnace Creek، نزدیک جایی که مرد پیاده روی کرده بود، 121 درجه فارنهایت است، و دمای دره احتمالاً “بسیار بالاتر است، زیرا دیواره های دره گرمای خورشید را تابش می کنند.”

دره مرگ به دلیل هوای خشک، پوشش گیاهی اندک، و ویژگی‌های صخره‌ای و صخره‌هایی که گرما را به منطقه بازتاب می‌کنند، معمولاً یکی از گرم‌ترین مکان‌های روی زمین است. هنگامی که موج گرما جنوب غربی را تهدید می کند، ارسال کنید دما در آریزونا اسپک زدن و حدود یک سوم آمریکایی ها تحت مشاور گرما، مراقب یا هشدار، گردشگران به فرنیس کریک هجوم می آورندیک جامعه غیرقانونی در دره مرگ با یک دماسنج بزرگ در فضای باز که دما را ردیابی می کند.

CBS News قبلا گزارش داده بود گردشگرانی که از دماسنج بازدید می کنند، فعالیت های خطرناکی مانند پوشیدن کت خز در گرما یا دویدن در منطقه انجام داده اند. بر اساس گزارش سرویس ملی هواشناسی، دره مرگ امسال طی ۲۸ روز به بیش از ۱۱۰ درجه فارنهایت رسیده است.

گرمای شدید در کالیفرنیا در حال کاهش است
مردم در 11 ژوئیه 2021 در مرکز بازدیدکنندگان Furnace Creek در پارک ملی Death Valley، کالیفرنیا، از دماسنج غیر رسمی با 133 درجه فارنهایت/56 درجه سانتیگراد بازدید می کنند.

/ گتی ایماژ


NPS گفت که این ممکن است دومین مرگ ناشی از گرما در دره مرگ در تابستان امسال باشد.

آ مرد 65 ساله فوت کرد در 3 ژوئیه و در اتومبیل خود در خارج از جاده پیدا شد و دو لاستیک پنچر شده بود. NPS گفت که یک بیماری مربوط به گرما ممکن است او را از راه دور کرده باشد.

برای ایمن ماندن در هنگام بازدید از دره، NPS توصیه می‌کند که مسافت‌های کوتاهی را از یک وسیله نقلیه مجهز به تهویه مطبوع پیاده‌روی کنید یا در کوه‌های خنک‌تر پارک پیاده‌روی کنید. هرکسی که علائم گرمازدگی، از جمله سردرد ضربان دار، سرگیجه و سبکی سر، کمبود تعریق، و سایر علائم را تجربه می کند، باید فوراً به پزشک مراجعه کند.

دیدگاهتان را بنویسید