آیا افراد مبتدی باید شمش و سکه طلا بخرند؟


Vertical-833028020.jpg
علاوه بر قیمت نقدی، نشانه‌گذاری‌های احتمالی، هزینه‌های ذخیره‌سازی و بیمه می‌تواند بر قیمت سرمایه‌گذاری فیزیکی طلای شما تأثیر بگذارد.

گتی ایماژ/iStockphoto


حتی اگر یک سرمایه گذار با تجربه در بازارهای دیگر هستید، مبتدیان برای سرمایه گذاری طلا ممکن است هنگام خرید این فلز گرانبها با منحنی یادگیری روبرو شود.

نه تنها این فرآیند با سرمایه گذاری سنتی سهام و اوراق قرضه متفاوت است، بلکه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که برخی از سرمایه گذاران می توانند از قرار گرفتن غیرمستقیم در بازار طلا در قالب بهره مند شوند ETF های طلا یا سهام در شرکت‌های مرتبط با طلا، طلای فیزیکی مزایایی برای سرمایه‌گذارانی دارد که مستقیماً به ارزش طلا نگاه می‌کنند. به عنوان یک مبتدی، برای انتخاب شمش و سکه طلا می تواند چیزی ارزشمند ارائه دهد مزایای برای نمونه کار شما.

با درخواست یک کیت اطلاعات رایگان در اینجا درباره سرمایه گذاری طلا بیشتر بیاموزید.

آیا افراد مبتدی باید شمش و سکه طلا بخرند؟

وجود دارد چند دلیل هر نوع سرمایه گذار طلا، از جمله مبتدیان، می تواند سرمایه گذاری از طریق شمش ها و سکه های طلا را مفید بداند.

اول طلای فیزیکی است بسیار روان. از آنجایی که طلا به عنوان یک ارز و ذخیره ارزش در سراسر جهان شناخته می شود، خرید و فروش آن در هر زمان به راحتی امکان پذیر است.

شمش ها و سکه های طلا همچنین دارای مزیت سرمایه گذاری مستقیم در ارزش فلز گرانبها هستند. اگر بخواهید این می تواند مفید باشد به سبد خود طلا اضافه کنید برای شهرتش به عنوان یک ذخیره ایمن ارزش و راهی برای سبد خود را متنوع کنید. ارزش شمش ها و سکه های طلای شما با قیمت لحظه ای طلا در نوسان خواهد بود. بنابراین وقتی بازار سهام پایین می‌آید، اما قیمت طلا ثابت می‌ماند، سرمایه‌گذاری شما در شمش‌ها و سکه‌های طلا می‌تواند به حفظ سبد سهام شما کمک کند.

اما معایبی نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. علاوه بر قیمت طلای خود، از جمله هرگونه نشانه گذاری خرده فروشی، باید هزینه بیمه و ذخیره سازی نیز بپردازید. بسته به اینکه چقدر تصمیم به خرید دارید، ذخیره سازی می تواند به سادگی یک گاوصندوق خانگی باشد یا از شما بخواهد که با یک مرکز ذخیره سازی شخص ثالث کار کنید. وقتی تصمیم گرفتی در چه مقدار طلا باید سرمایه گذاری کنید (کارشناسان بیش از 5 تا 10 درصد از کل مجموعه شما را توصیه نمی کنند)، حتما این هزینه های اضافی را در نظر بگیرید.

اکنون گزینه های سرمایه گذاری طلای خود را با یک کیت سرمایه گذار رایگان کاوش کنید!

بهترین راه برای خرید شمش و سکه طلا

اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در طلای فیزیکی هستید، اینها هستند چند گزینه برای در نظر گرفتن:

از نمایندگی های معتبر خرید کنید

اگر قصد خرید شمش و سکه طلا را از یک فروشنده، فروشنده یا مجموعه دار خصوصی دارید، مطمئن شوید از قبل تحقیق کنید – مانند خواندن نظرات یا توصیفات مشتریان از سایر افرادی که از آنها طلا خریده اند. مقداری پرچم های قرمز می‌خواهید از وعده‌های غیرواقعی ثروتمند شدن سریع یا عدم شفافیت در مورد قیمت یا کیفیت اجتناب کنید.

شما همچنین می خواهید دقیقاً به دنبال چه شمش ها و سکه های طلایی باشید. روی مشخصاتی مانند قیمت، وزن، خلوص یا حتی تمرکز کنید سکه طلای خاص یا شمش که می خواهید شما همچنین باید جریان را بدانید قیمت طلا در هر اونس – این می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که آیا قیمتی که لیست کرده اید مناسب است یا خیر.

IRA طلا

ONE طلا IRA ممکن است برای مبتدیان سرمایه گذاری طلای بازنشسته گزینه ای باشد که ارزش آن را دارد. این یک حساب بازنشستگی فردی است که می‌توانید از آن برای نگهداری طلای فیزیکی استفاده کنید (با همان مزایا و الزامات IRAهای سنتی معمولی یا Roth IRA).

با این حال، محدودیت های مهمی وجود دارد که باید در مورد خرید بدانید شمش و سکه طلا برای IRA طلای شما. از آنجایی که طلا و سایر فلزات گرانبها عموماً کلکسیونی محسوب می شوند (و بنابراین برای سرمایه گذاری IRA واجد شرایط نیستند)، مطمئن شوید که شمش یا سکه هایی که خریداری می کنید IRA واجد شرایط. این شامل ارزهای طلای خاصی است که استانداردهای وزن و خلوص را برآورده می کنند.

یکی دیگر از جزئیات خرید شمش و سکه طلا برای IRA طلا این است که شما نمی توانید طلای فیزیکی را خودتان نگه دارید. IRS از سرمایه گذاران می خواهد که با متولیان غیربانکی تایید شده برای نگهداری طلا در IRA خود کار کنند.

شما می توانید با یک مورد اعتماد کار کنید شرکت سرمایه گذاری طلا به شما کمک می کند هم طلای واجد شرایط بخرید و هم یک بانک متولی واجد شرایط پیدا کنید. امروز با راهنمای سرمایه گذاری رایگان دریابید که چگونه می توانید از IRA طلا بهره مند شوید.

خط پایین

سرمایه گذارانی که هستند مبتدیان برای سرمایه گذاری طلا ممکن است دلایل بیشتری برای در نظر گرفتن طلای فیزیکی به شکل شمش یا سکه پیدا کند. در تخصیص صحیح، طلای فیزیکی می تواند به شما کمک کند از مزایای طلا مانند محافظت در برابر تورم و متنوع کننده پورتفولیو. فقط مطمئن شوید که قبل از خرید تحقیقات خود را انجام دهید – چه قصد دارید با یک فروشنده طلای معتبر آنلاین یا در فروشگاه سرمایه گذاری کنید، یا می خواهید سرمایه گذاری طلای واجد شرایط خود را در IRA طلا حفظ کنید. در بلند مدت.

دیدگاهتان را بنویسید