دستگیری در قتل های گیلگو بیچ منجر به دستیابی به موفقیت در معمای قاتل زنجیره ای لانگ آیلند شد.


دستگیری در قتل های ساحل گیلگو


دستگیری در قتل های ساحل گیلگو

00:30

پلیس نیویورک مردی را در ارتباط با قتل های حل نشده دست کم 10 زن که جسد آنها بیش از یک دهه پیش در ساحل گیلگو لانگ آیلند پیدا شد، دستگیر کرد. دو منبع مجری قانون صبح جمعه به CBS News تأیید کردند که اداره پلیس شهرستان سافولک یک مظنون در ارتباط با قتل دارد.

یک پیشرفت احتمالی در شکار مظنون به نام “قاتل سریالی لانگ آیلند” این حادثه بیش از یک سال پس از انتشار صدای ضبط شده تماس 911 توسط پلیس رخ داد شانان گیلبرت درست قبل از ناپدید شدن در سال 2010.

بازرسان به دنبال گیلبرت بودند که در دسامبر همان سال بقایای دیگری را در ساحل گیلگو یافتند، زنانی در 20 سالگی که بقایای آنها در کیسه های چرمی پیچیده شده بود. معروف به کوارتت گیلگوآنها بعداً به عنوان مورین برینارد-بارنز شناسایی شدند که در سال 2007 ربوده شد. ملیسا بارتلمی در سال 2009. و مگان واترمن و امبر کاستلو که در سال 2010 ناپدید شدند. بهار بعد، شش مجموعه دیگر از بقایای باقی مانده در امتداد Ocean Parkway کشف شد.


پلیس در حال انتشار تماس های مخفیانه طولانی مدت با 911 در مرگ شانان گیلبرت است

27:07

اداره پلیس شهرستان سافولک متن کامل تماس 911 گیلبرت را در سال گذشته به همراه نقشه ها و تصاویر دیگر منتشر کرد که نشان می دهد مقامات می گویند در 1 می 2010، شب ناپدید شدن او اتفاق افتاده است.

با این حال، پلیس در سال 2022 گفت که “بر اساس مجموع شواهد، حقایق و شرایط، نظر غالب در مورد مرگ شانان، اگرچه غم انگیز است، اما یک قتل نبوده و احتمالاً مجرمانه نیست.”

بازرسان امیدوار بودند انتشار نوار 911 به پاسخ‌هایی در جستجوی گسترده‌تر برای قاتل ساحل گیلگو منجر شود و مقامات اعلام کردند که پاداش اطلاعات در قتل‌ها دو برابر شده و به 50000 دلار می‌رسد.

رادنی هریسون، کمیسر پلیس شهرستان سافولک در ماه می 2022 گفت: “ما در حال پیشرفت واقعی هستیم.” او گفت که امیدوار است اطلاعات جدید منتشر شده برای عموم منجر به بینش های جدیدی در مورد این جنایت بدنام شود که ده ها سال پلیس را گیج کرده بود.

جستجو برای سرنخ ها در قتل های زنجیره ای لانگ آیلند ادامه دارد
نمایی هوایی از منطقه نزدیک ساحل گیلگو و اوشن پارک وی در لانگ آیلند، نیویورک، جایی که پلیس پس از یافتن ده مجموعه از بقایای انسانی در 15 آوریل 2011 در وانتاگ، نیویورک، جستجوی طولانی را انجام داد.

اسپنسر پلات/گتی


دیدگاهتان را بنویسید