زندانی پنسیلوانیا بیش از یک هفته پس از فرار دستگیر شد


متهم 34 ساله به قتل که فرار کرد مقامات گفتند که اوایل این ماه از یک زندان شمال غربی پنسیلوانیا پس از اینکه توسط یک صاحب خانه در حیاط خلوت خود کشف شد دستگیر شد.

سرهنگ دوم جورج بیونز پلیس ایالت پنسیلوانیا در یک کنفرانس خبری عصر گفت که مایکل چارلز برهام که در 6 ژوئیه از زندان شهرستان وارن فرار کرد، شنبه شب در شهرستان وارن دستگیر شد.

به گفته Bivens، یک صاحب خانه در شهرستان Conewango درست قبل از ساعت 4 بعدازظهر با مقامات تماس گرفت و گزارش داد که پس از اینکه سگش شروع به پارس کردن کرد، “به طور تصادفی با برهام” در حال کمپینگ در حیاط خلوت خود برخورد کرد و او و همسرش برای تحقیق رفتند.

بیونس گفت: “آنها به بیرون رفتند تا بررسی کنند چرا سگ پارس می کند، به پشت ملک خود رفتند و با برهام روبرو شدند.” “به من گفته شده است که یک مکالمه، یک مکالمه کوتاه، پرسیده شد که آنجا چه کار می کند. او چیزی در مورد کمپینگ گفت. و صاحب ملک او را شناخت، همسرش را دوباره به داخل آورد، آنها در یک گاری گلف بودند. از آنجا دور شد تا بتواند بلافاصله با ما تماس بگیرد، زیرا برهام به جنگل فرار کرد.

بیونس گفت که جستجوی شامل “تعداد قابل توجهی از پرسنل در زمین” به همراه “دارایی های هواپیما” و K9 انجام شد.

به دنبال زندانیان فراری در پنسیلوانیا باشید
عکسی بدون تاریخ از مایکل چارلز برهام، که از زندان شهرستان وارن در وارن، پنسیلوانیا، در 6 ژوئیه 2023 فرار کرد.

اداره پلیس وارن سیتی


به گفته Bivens، برهام “در جنگل ردیابی شد” و توسط چندین افسر – از جمله مارشال های ایالات متحده، ماموران گشت مرزی ایالات متحده و پلیس ایالتی – کمی قبل از ساعت 6 بعد از ظهر، حدود دو ساعت پس از کشف او دستگیر شد.

بیونز گفت برهام به زندان شهرستان وارن بازگردانده نخواهد شد. او در ایستگاه وارن کانتی پلیس ایالتی تحت درمان قرار گرفت.

بیونز گفت: «تصمیم گیری در مورد محل اسکان او در نهایت پس از محاکمه گرفته خواهد شد.

به گفته پلیس، برهام در زمان فرار به اتهام آتش‌سوزی و سرقت در بازداشت بود و در تحقیقات قتل مظنون است. او همچنین با دزدی و ربودن یک زوج محلی که در ماه مه اتفاق افتاد، «ارتباط» داشت.

سیسیل استلتر، سخنگوی کانتی وارن، یک روز پس از فرار به خبرنگاران گفت که برهام “خود را روی “یک وسیله ورزشی بلند کرد” و سپس از “لباس‌هایی که به هم بسته بود” برای پایین آمدن از پشت بام و فرار استفاده کرد.

Bivens قبلاً برهام را به عنوان یک “بقای خودآموخته با تجربه نظامی” توصیف کرده بود.

وارن تقریباً در 10 مایلی جنوب خط ایالت نیویورک و تقریباً 20 مایلی جنوب جیمز تاون، نیویورک واقع شده است.

سازمان های محلی، ایالتی و فدرال از جمله سازمان جنگلداری ایالات متحده، گشت مرزی ایالات متحده و اداره پلیس جیمزتاون درگیر این تعقیب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید