پزشکی قانونی می گوید لیزا ماری پریسلی بر اثر انسداد روده درگذشت


عزاداران زندگی لیزا ماری پریسلی را جشن می گیرند


زندگی لیزا ماری پریسلی در مراسم یادبود گریسلند جشن گرفت

06:46

توسط لیزا ماری پریسلی علت مرگ بر اساس گزارش کالبد شکافی که روز پنجشنبه از بازرس پزشکی شهرستان لس آنجلس به دست آمد، یک انسداد روده کوچک بود.

پریسلی، تنها فرزند الویس و پریسیلا پریسلی، در 12 ژانویه در سن 54 سالگی درگذشت.

انسداد روده کوچک انسداد روده کوچک است که می تواند ناشی از سرطان روده بزرگ، برخی داروها، چسبندگی در شکم که پس از جراحی ایجاد می شود و شرایطی که می تواند باعث التهاب روده ها مانند بیماری کرون شود، ایجاد شود. کلینیک مایو.

گزارش پزشکی قانونی به این نتیجه رسید که انسداد پریسلی ناشی از “چسبندگی‌هایی است که سال‌ها پیش در طی جراحی چاقی ایجاد شد. این یک عارضه طولانی مدت شناخته شده از این نوع جراحی است”.

دکتر آنجلیک کامپن، پزشک اورژانس در مرکز پزشکی پراویدنس سنت جوزف، گفت که مرگ در اثر انسداد روده کوچک بسیار نادر است، زیرا افرادی که از آن رنج می برند معمولا علائم دردناکی دارند که باعث می شود به یک متخصص پزشکی مراجعه کنند. ، کالیفرنیا اخبار سی بی اس.

کالبد شکافی نشان داد که پریسلی صبح روز مرگش از درد شکم شکایت کرده بود.

پریسلی، خواننده و ترانه سرا، مانند پدرش، پس از انتقال سریع به بیمارستان در ماه ژانویه پس از ایست قلبی در خانه اش در کالاباساس، کالیفرنیا، درگذشت.

آ مراسم یادبودی برای پریسلی برگزار شد بعداً در ژانویه در گریسلند، خانه سابق الویس پریسلی، که از آن زمان به موزه تبدیل شده است، و همچنین محل دفن الویس پریسلی است. لیزا ماری پریسلی به خاک سپرده شد در کنار پسرشبنجامین کیو که در سال 2020 بر اثر خودکشی درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید