باب ایگر، مدیرعامل دیزنی قرارداد را برای 2 سال دیگر تا سال 2026 تمدید کرد


دیزنی قرارداد مدیرعامل باب ایگر را تا سال 2026 تمدید کرد


دیزنی قرارداد مدیرعامل باب ایگر را تا سال 2026 تمدید کرد

00:17

باب ایگر مدیرعامل شرکت والت دیزنی باقی خواهد ماند. تا پایان سال 2026 و با تمدید قرارداد دو ساله موافقت می کند که به شرکت شهربازی و پارک های تفریحی فضای تنفسی برای یافتن جانشین خود می دهد.

سهام در معاملات بعد از ظهر 30 سنت یا 0.3 درصد افزایش یافت و به 90.45 دلار رسید.

ایگر در ماه نوامبر دوباره به عنوان مدیرعامل دیزنی پیوست و جانشین باب چاپک شد که دوره کوتاه او مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود. متولیان پارک دیزنی به طور علنی در رسانه های اجتماعی از چاپک انتقاد کرده و نظر خود را مبنی بر اینکه او ذهنیت «اول کسب و کار، آخرین مشتری» دارد، ابراز کرده بودند.

ایگر قبلا به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره دیزنی از سال 2005 تا 2020 و سپس به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره تا سال 2021 خدمت کرد. ایگر برای بازگشت به سمت مدیرعاملی وقت را تلف نکرد و ارتباط مجدد با پارک های موضوعی دیزنی و بازسازی ایمان خود را به یکی از اولویت های اصلی خود تبدیل کرد. نام تجاری.

تحلیلگران وال استریت گفتند که آنها تمدید قرارداد را برای این شرکت مثبت می‌دانستند که با مسائلی از نبرد با ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا گرفته تا نیاز به کاهش هزینه‌های کسب‌وکارش دست و پنجه نرم می‌کند.

جسیکا ریف ارلیچ، تحلیلگر بانک آمریکا، پنجشنبه گفت: «با توجه به سابقه و رشد باب ایگر در صنعت رسانه، ما این اعلامیه را مثبت می‌بینیم زیرا رهبری ثابتی را برای دیزنی فراهم می‌کند، زیرا این شرکت و صنعت در یک دوره متلاطم گذار حرکت می‌کنند.» یادداشت های پژوهشی

ایگر در بیانیه‌ای گفت که قصد دارد تا حدی برای اطمینان از طرح جانشینی برای انتخاب مدیرعامل بعدی، مدت بیشتری در آنجا بماند.

از آنجایی که می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که دیزنی در موقعیتی قوی قرار می‌گیرد که جانشین من هیئت مدیره را بر عهده بگیرد، با درخواست هیئت مدیره برای خدمت به مدت دو سال دیگر به عنوان مدیرعامل موافقت کردم. اهمیت فرآیند جانشینی را نمی‌توان اغراق کرد. ایگر در بیانیه‌ای گفت: هیئت مدیره به ارائه فهرستی از نامزدهای داخلی و خارجی بسیار واجد شرایط ادامه می‌دهد، من همچنان بر یک انتقال موفق متمرکز هستم.

ایگر همچنین در تلاش است تا از شرکت در برابر تصاحب منطقه پارک موضوعی Disney World توسط DeSantis محافظت کند. دیزنی در اواخر آوریل از DeSantis شکایت کردجایی که او گفت که فرماندار پس از مخالفت شرکت با قانونی که منتقدان آن را “نگو همجنسگرا” نامیدند، در یک “کارزار هدفمند تلافی جویانه دولت” شرکت کرد.

ماه گذشته، وکلای DeSantis، یک آژانس ایالتی و منصوبان او در هیئت مدیره اصلاح‌شده حاکم دیزنی ورلد، از یک قاضی خواستند که شکایت فدرال را رد کند.

هیئت مدیره دیزنی از ایگر حمایت کامل کرد و به اتفاق آرا به تمدید قرارداد او رای داد.

باب بار دیگر دیزنی را در مسیر راهبردی درست برای خلق ارزش ادامه داد و برای اطمینان از تکمیل موفقیت آمیز این انتقال و در عین حال فرصت کافی برای نصب مدیر عامل جدید برای موفقیت بلندمدت، هیئت مدیره تشخیص داد که بهترین کار است. مارک پارکر، رئیس هیئت مدیره در بیانیه ای گفت: منافع سهامداران برای تمدید دوره تصدی او و او با درخواست ما برای خدمت به عنوان مدیر اجرایی تا پایان سال 2026 موافقت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید