جکپات Mega Millions با پرداخت نقدی احتمالی 422 میلیون دلار به 820 میلیون دلار می رسد.


بلیط برنده در جکپات 1 میلیارد دلاری فروخته شده در لس آنجلس


بلیط برنده یک میلیارد دلاری پاوربال در لس آنجلس فروخته شد

01:32

Mega Millions این رقم را 100 میلیون دلار دیگر افزایش داد.

اعداد برنده جکپات 720 میلیون دلاری مگا میلیون ها جمعه شب فاش شد. اعداد 29، 40، 47، 50 و 57 و مگا بال 25 بودند.

اما نبود برنده جکپات در آخرین قرعه کشی جمعه شب، جایزه برتر قرعه کشی بعدی را که روز سه شنبه برگزار می شود، به حدود 820 میلیون دلار رساند. تقریباً همه برندگان جایزه بزرگ، پول نقد را انتخاب می‌کنند که برای قرعه‌کشی روز سه‌شنبه حدود ۴۲۲ میلیون دلار است.

Mega Millions در بیانیه ای در اوایل روز شنبه اعلام کرد که این جکپات بالقوه پنجمین جکپات بزرگ در تاریخ بازی است.

هیچ اطلاعات فوری در مورد فروخته شدن بلیط های برنده برنده وجود نداشت.

جکپات بعد از او بالا رفت هیچ برنده ای وجود ندارد در قرعه کشی 640 میلیون دلاری روز سه شنبه. از 18 آوریل هیچ برنده جکپات Mega Millions وجود نداشته است.

در همین حال، جکپات روز جمعه پنجمین جکپات بزرگ در تاریخ Mega Millions است. برنده بالقوه این انتخاب را دارد که مبلغ 370.5 میلیون دلار پیش از مالیات را پرداخت کند یا از گزینه سالیانه استفاده کند که شامل پرداخت فوری و به دنبال آن 29 پرداخت سالانه است.

قرعه کشی روز جمعه منجر به 8 بلیت شد که با پنج توپ سفید برای جایزه 1 میلیون دلاری مطابقت داشتند. Mega Millions گفت که هر کدام دو در فلوریدا، نیوجرسی و کارولینای شمالی، یکی در کالیفرنیا و دیگری در میشیگان فروخته شد.

چهار جکپات Mega Millions در شمال 1 میلیارد دلار وجود دارد که بزرگترین جکپات 1.537 میلیارد دلاری در اکتبر 2018 بود که یک بلیط برنده در کارولینای جنوبی فروخته شد.

شانس برنده شدن جکپات Mega Millions حدود یک در 302.58 میلیون است.

دیدگاهتان را بنویسید