نکاتی از کارشناسان برای به حداکثر رساندن پس انداز خود امروز


Vertical-1443327305.jpg
بسیاری از حساب‌های پس‌انداز با بازده بالا در حال حاضر 4.5% و حتی تا 5% APY ارائه می‌دهند.

گتی ایماژ/iStockphoto


بین قیمت‌های هنوز بالا و نرخ بهره بالا وام، یکی از زمینه‌هایی که آمریکایی‌ها می‌توانند در محیط مالی امروزی از آن بهره ببرند، پس‌انداز آنهاست.

به ویژه، نرخ پس انداز در سپرده ها در حساب های پس انداز با بازده بالا و گواهی سپرده (CDS) می تواند به اندازه بالا پیشنهاد دهد 5 درصد بازده در مورد مانده های پس انداز چه برای یک صندوق اضطراری پس‌انداز کنید یا یک هدف پس‌انداز خاصی داشته باشید، سودی که به دست می‌آورید می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر به آنجا برسید.

اما تفاوتی را که می توان با برنامه ریزی و اقدام صحیح نیز ایجاد کرد دست کم نگیرید امروز پس انداز خود را افزایش دهید.

اکنون دریابید که با بالاترین نرخ های پس انداز امروزی چقدر می توانید درآمد کسب کنید.

به گفته کارشناسان چگونه امروز پس انداز خود را به حداکثر برسانیم

ما از کارشناسان مالی برای پس‌اندازهایی که امروز به دنبال به حداکثر رساندن پس‌انداز خود هستند، راهنمایی خواستیم. در اینجا برخی از بهترین نکات آنها آورده شده است:

یک حساب پس انداز با بازده بالا باز کنید

اگر به الف کمک نمی کنید حساب پس انداز پربازده خوب، اکنون زمان شروع است. از آنجایی که این حساب‌ها هم نرخ‌های رقابتی و هم دسترسی آسان به پولی را که پس‌انداز می‌کنید ارائه می‌کنند، برای هر پس‌انداز یا پس‌انداز کوتاه‌مدتی ایده‌آل هستند. صندوق اضطراری.

آدام ون وی، CFP و مدیر عملیاتی Van Wie Financial می‌گوید: «برای بخشی از سبد خود که ممکن است نیاز به دسترسی روزانه داشته باشید، مانند صندوق اضطراری خود، یک حساب پس‌انداز با بازده بالا می‌تواند گزینه خوبی باشد. . . بسیاری از این حساب‌ها اکنون 4 درصد یا بیشتر پرداخت می‌کنند».

در واقع، پربازده ترین حساب های امروزی می تواند تا 5٪ APY کسب کند. بالاترین نرخ‌های پس‌اندازی را که می‌توانید برای شروع درآمد بیشتر از موجودی خود در اینجا استفاده کنید، کاوش کنید!

یک برنامه هزینه داشته باشید

با هر هدف مالی موفقیت بیشتری خواهید داشت – و سریعتر به آن می رسید – با یک برنامه. این شامل نحوه خرج کردن و پس انداز شما می شود. وقتی از یک برنامه هزینه یا بودجه استفاده می کنید و دقیقاً می دانید که پول شما به کجا می رود، می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

جین مفام، CFP، بنیانگذار Elgon Financial Advisors، می‌گوید: «یک برنامه خرج کردن به سادگی مشخص می‌کند که شما کجا پول خرج کنید. “یکی از دسته بندی ها باید سطل پس انداز باشد که باید بلافاصله خودکار شود. این بدان معناست که به عنوان یک هزینه در نظر گرفته می شود.”

شما می توانید انتخاب کنید که باقیمانده را پس از هزینه ها هر ماه به پس انداز بفرستید یا یک مقدار مشخص به طور منظم به پس انداز شما منتقل می شود.

مفام می‌گوید: «روش معمولی که من می‌بینم مردم این کار را انجام می‌دهند این است که بعد از همه هزینه‌ها پس‌انداز کنند. “اما با خودکار کردن آن و داشتن آن به عنوان یک دسته اصلی، صرفه جویی در پول بسیار آسان است. همچنین راهی برای کاهش اصطکاک پس انداز است.”

از حساب های جداگانه برای اهداف مختلف استفاده کنید

برخی از کارشناسان می گویند که شما می توانید حتی ارزش بیشتری از آن دریافت کنید چندین حساب با بازده بالا اختصاص داده شده به اهداف مختلف پس انداز به جای یک حساب پس انداز.

دانیل کوپ، CFP، بنیانگذار برنامه‌ریزی مالی Wise Stewardship، می‌گوید برای شروع بهبود پس‌انداز خود، یک حساب پس‌انداز با بازده جداگانه باز کنید و آن را دنبال هدف خود بردارید. او “صندوق تعطیلات پارک ملی گلسر” را به عنوان مثال می آورد.

Kopp می‌گوید: «هر ماه انتقال‌های خودکار را به آن تنظیم کنید و از قبل مبلغ را در افزایش حقوق بعدی، پاداش، پول یافت شده و غیره افزایش دهید.» این رویکرد از بسیاری از تکنیک‌های مالی رفتاری برای کمک به تسریع پیشرفت شما استفاده می‌کند.

مقاوم باش

برنامه ریزی کنید و افتتاح بهترین حساب پس انداز ممکن است شما را در مسیر درست شروع کند – اما ایجاد عادات خوب می تواند منجر به موفقیت درازمدت پس انداز شود. برای شروع، مشارکت های پس انداز خود را بخشی از روال معمول خود قرار دهید.

مارک زیتی، CFP، بنیانگذار WisMed Financial، می گوید: «هر ماه مشارکت کنید. “طبق تجربه من، کسانی که مقادیر کمتری پس انداز می کنند، نسبت به کسانی که سعی می کنند همه چیز را به یکباره پس انداز کنند، در طول زمان بیشتر پس انداز می کنند.”

چه بتوانید فقط 20 دلار یا چند صد دلار در هر ماه پس انداز کنید، سپرده های ثابت می توانند در طول زمان به مانده های قابل توجهی تبدیل شوند. به علاوه، هرچه پول بیشتری کمک کنید، سود بیشتری کسب خواهید کرد – کمک به آن پس انداز خود را افزایش دهید حتی بیشتر.

دریابید که اکنون با بالاترین نرخ ها چقدر می توانید از پس انداز خود درآمد کسب کنید.

خط پایین

پس انداز خود را به حداکثر برسانید امروز نه تنها متکی است انتخاب حساب مناسب، اما در جهت اهداف خود قدم های درست بردارید. برای شروع، مطمئن شوید که یک حساب پس انداز با درآمد بالا دارید که می تواند با سود مرکب برای شما کار کند. سپس برای ایجاد یک برنامه هزینه، اهداف خود را تعیین کنید و به طور مداوم به موجودی پس انداز خود اضافه کنید. با مقایسه برترین نرخ‌های پس‌انداز موجود در حال حاضر، درباره نحوه شروع کسب درآمد از امروز بیشتر بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید