جدول زمانی: ناپدید شدن مایا میلت


این مقاله در ابتدا در 18 فوریه 2022 منتشر شده است.

ارزن مایا39 ساله، گمشده ژانویه 2021. قبل از ناپدید شدن او بین او و شوهرش چه اتفاقی افتاده است و جادو چه ربطی به آن دارد؟

7 ژانویه 2021: آخرین بار Maya Mille دیده شد

ارزن مایا
ارزن مایا

ماریکریس دروآیله


مادر سه فرزند، مایا (می) میلیت، 39 ساله بود که آخرین بار هنگام بازدید از خانه اش در چولا ویستا، کالیفرنیا، در ویدئوهای نظارتی دیده شد.

8-9 ژانویه 2021: مایا کجاست؟

ارزن لری
ارزن لری

ماریکریس دروآیله


لری میلت، شوهر 21 ساله مایا، آخرین کسی بود که مایا را دید. وقتی در مورد مایا از او پرسیدند، او داستان‌های متفاوتی را برای خانواده‌اش در مورد جایی که ممکن است بوده باشد تعریف کرد.

9 ژانویه 2021: “به یافتن مایا کمک کنید”

lam-03.jpg

ماریکریس دروآیله


پس از دو روز بدون هیچ خبری از مایا، خواهرش Maricris Droaillet ناپدید شدن او را به اداره پلیس چولا ویستا گزارش داد. خانواده و دوستان برای اطلاع رسانی درباره ناپدید شدن او، بروشورهایی تهیه کردند.

10 ژانویه 2021: خانواده نگران

ریچارد و ماریکریس درویله
ریچارد و ماریکریس درویله

اخبار سی بی اس


ماریکریس خواهر بزرگتر مایا و همسرش ریچارد دروآیلت امیدوار بودند که مایا به نحوی خوب باشد، اما آنها گفتند که می‌دانستند وقتی مایا برای تولد دخترش حاضر نشد، واقعاً اتفاق وحشتناکی رخ داده است.

11 ژانویه 2021: کمک بیشتر

بیلی کوچولو
وکیل بیلی لیتل

اخبار سی بی اس


وکیل بیلی لیتل، بازپرس سابق دفاع جنایی نیروی دریایی ایالات متحده، درباره ناپدید شدن مایا شنیده و می خواهد کمک کند. در 11 ژانویه 2021، لیتل به خانه میلت می رود و به دنبال سرنخ می گردد. او گفت که لری میلت به نظر می رسد به همسرش اهمیتی نمی دهد و به نظر می رسد که او از خانه بیرون می رود.

13 ژانویه 2021: هنوز امیدواریم

مایا و لری میلت
مایا و لری میلت

ماریکریس دروآیله


لری میلت در یک مصاحبه تلفنی با رسانه های محلی گفت: “دوستت دارم، به خانه بیا.” من هنوز هم بسیار امیدوار هستم که (با) این همه پوشش رسانه ای، او بیرون بیاید و بگوید، “هی، من خوبم.” همان روز، دوستان، خانواده و همسایگان مایا را در پارک کوه سن میگل جستجو کردند.

23 ژانویه 2021: حکم جستجو صادر شد

خانه ارزن
دو هفته پس از ناپدید شدن مایا، اداره پلیس چولا ویستا خانه میلت را در چولا ویستا، کالیفرنیا جستجو کرد.

اخبار سی بی اس


اداره پلیس چولا ویستا حکم بازرسی خانه مایا و لری میلت را صادر کرد. هدف به دست آوردن شواهدی است که منجر به کشف مایا می شود. بازرسان چندین اسلحه لری را کشف و ضبط کردند.

5 فوریه 2021: “او را به خانه بیاورید”

کنفرانس مطبوعاتی مایا میلت
خانواده مایا از همه درخواست می کنند که برای یافتن او کمک کنند.

اداره پلیس چولا ویستا/فیس بوک


اداره پلیس چولا ویستا و خانواده مایا یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند تا برای یافتن مایا کمک کنند. “لطفا او را به خانه ببرید.” ماریکریس دروآلت گریه کرد. “اگر اطلاعاتی دارید لطفا کمک کنید خواهرم را پیدا کنیم…”

فوریه 2021: داوطلب جستجوی اختصاصی

به یافتن جستجوگران مایا کمک کنید
گروه های جستجو شامل ده ها دوست، اعضای خانواده، همکاران مایا و حتی غریبه ها می شود. آنها شروع به جستجوی او در صحرای وسیع در شرق چولا ویستا، نزدیک مرز آریزونا کردند.

به یافتن مایا/اینستاگرام کمک کنید


از زمان ناپدید شدن مایا، گروهی به نام “Help Find Maya” بیشتر تعطیلات آخر هفته را به دنبال او می‌گشتند. این تیم مناطقی را در پارک ایالتی بیابانی Anza-Borrego، دریاچه‌های اوتای و جاده دره مارون جستجو کردند.

مارس 2021: املا

قربانگاه ارزن خون
محراب خونین لری میلت

بیلی کوچولو


بیلی لیتل می گوید شواهدی پیدا کرده است که لری میلت را نشان می دهد جادویی خرید آنلاین. به گفته لیتل، لری ابتدا طلسمی را امتحان کرد تا مایا را دوباره عاشق او کند. اما پلیس گفت که با بدتر شدن مشکلات زناشویی این زوج، لری در نهایت می خواست به او آسیب برساند. سپس از یک افسونگر پرسید: “لطفا می را مجازات کنید و او را به اندازه ای ناتوان کنید که نتواند خانه را ترک کند. وقت آن است که دستکش هایش را در بیاورید.”

7 مه 2021: اسلحه ها تسلیم می شوند

انبار اسلحه لری میلت
لری میلت با ممنوعیت خشونت با اسلحه مواجه شد و مجبور شد اسلحه خود را به مقامات تحویل دهد.

دادگاه عالی سن دیگو


در جریان تحقیقات اداره پلیس چولا ویستا، حکم های بازرسی متعددی در خانه میلت صادر شد. در 7 می 2021، لری میلیت با ممنوعیت خشونت با اسلحه مواجه شد و مجبور شد اسلحه های بیشتری را به مقامات تحویل دهد.

19 اکتبر 2021: لری میلت دستگیر شد

ارزن-12.jpg
در اکتبر 2021، لری میلت به دلیل قتل همسرش دستگیر شد. او خود را بی گناه می داند

اخبار سی بی اس


نه ماه پس از ناپدید شدن او، لری میلت به دلیل قتل همسرش مایا دستگیر شد. او اعتراف به بی گناهی کرد و ادامه داد که او حاضر است از خانه برود و خانواده اش را رها کند.

30 اکتبر 2021: #TeamMaya

ارزن-13.jpg
وقتی از کری پارک پرسیده شد که چرا به یافتن کسی که نمی‌شناسد کمک می‌کند، کری پارک به جاناتان ویگلیوتی، خبرنگار CBS، گفت: “این باید یک تلاش اجتماعی باشد… شما فقط می‌خواهید این خانواده را خیلی ببندید… و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم. به همین دلیل است که به آمدن ادامه می‌دهیم. آنها لیاقتش را دارند… مایا لیاقتش را دارد.”

CBS News / سزار


بسیاری از داوطلبان جستجوی اختصاصی مانند Keri Park هرگز مایا را ملاقات نکرده اند. او و بقیه ساعت ها رانندگی کردند تا به سایت جستجو برسند و روزها را به دنبال مایا سپری کردند. پارک به جاناتان ویگلیوتی، همکار “48 ساعت” گفت: “سخت است. منظورم این است که شما فقط می خواهید این خانواده را خیلی تعطیل کنید.” “و من فقط می خواستم او را به خانه ببرم.”

7 ژانویه 2022: یک سال بعد

مایا میلت فاقد پوستر است
مایا میلت آخرین بار در 7 ژانویه 2021 در چولا ویستا، کالیفرنیا دیده شد.

ماریکریس دروآیله


پس از یک سال بدون مایا، انجمن Help Find Maya کالا ایجاد کرد، مراسم‌های شبانه‌روزی، تجمع‌ها برگزار کرد و بیش از 50000 دلار برای تلاش‌های جستجو جمع‌آوری کرد. آن‌ها کدهای QR را روی آگهی‌ها قرار می‌دهند تا مردم برای اطلاعات بیشتر اسکن کنند و داوطلبان را جذب کنند.

عدالت برای مایا

ارزن مایا
خانواده و دوستان مایا میلت قاطعانه اصرار دارند که او داوطلبانه فرزندش را رها نکرده است.

ماریکریس دروآیله


از هر کسی که در مورد ناپدید شدن مایا اطلاعاتی دارد خواسته می‌شود که با بازدارنده جنایت شهرستان سن دیگو تماس بگیرد. 888-580-8477 یا اداره پلیس چولا ویستا در 619-691-5139.

دیدگاهتان را بنویسید