افسر استخدام ارتش روسیه که در لیست سیاه اوکراین قرار داشت در حین دویدن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد


مقامات گفتند که در حالی که ارتش به دنبال بسیج نیروها برای جنگیدن است، یک مقام روسی که مسئول سازماندهی استخدام نظامی بود در شهر کراسنودار در جنوب غربی کشور هنگام دویدن کشته شد. اوکراین. به گزارش خبرگزاری دولتی روسیه تاس به نقل از منابع پلیس، قربانی استانیسلاو ژیتسکی است.

رویترز و بی بی سی گزارش دادند که رزیتسکی در پایگاه داده رسمی اوکراین از جنایتکاران جنگی ظاهر شد.

کمیسیون تحقیق و تفحص در خصوص جرایم سنگین بعد از ظهر روز دوشنبه اعلام کرد جسد مردی 42 ساله با “اصابت گلوله” صبح روز دوشنبه پیدا شد.

آنها گفتند که رزیتسکی به عنوان معاون اداره شهر کراسنودار مسئول “عملیات بسیج” برای ارتش کار می کرد.

بازرسان گفتند که در حال تلاش برای شناسایی عامل این حادثه و تعیین انگیزه احتمالی هستند.

یوگنی پروویچوف، نماینده روسیه و شهردار سابق کراسنودار، در تلگرام گفت که رزیتسکی در نیروی دریایی خدمت می کرد، جایی که او به ویژه فرمانده زیردریایی “کراسنودار” بود.

عکس فایل: زیردریایی دیزلی-الکتریکی کراسنودار کلاس کیلو روسیه از تنگه بسفر در مسیر دریای مدیترانه در استانبول عبور می کند.
یک قایق گارد ساحلی ترکیه یک زیردریایی دیزلی-الکتریکی کلاس کیلویی روسی کراسنودار را هنگام عبور از تنگه بسفر در مسیر دریای مدیترانه در استانبول، 14 مارس 2019، اسکورت می کند.

مراد سیزر/رویترز


به گزارش بی بی سی، چندین رسانه روسی حدس می زنند که او ممکن است از طریق پروفایلش در اپلیکیشن تناسب اندام Strava ردیابی شده باشد.

به گزارش بی‌بی‌سی، Baza، یک کانال تلگرامی روسی که ارتباط نزدیکی با پلیس دارد، گزارش داد که قاتل توانسته است مسیرهای رژیتسکی را در Strava دنبال کند، زیرا او همان مسیری را که می‌دوید، طی می‌کرد. تجزیه و تحلیل بی بی سی از نمایه رژیتسکی، که عمومی است، نشان می دهد که او اغلب از منطقه ای که گفته می شود در آن کشته شده است می دود. تجزیه و تحلیل صورت انجام شده توسط بی بی سی تایید کرد که این پروفایل متعلق به Ržitski است.

به گزارش بی بی سی به نقل از روزنامه روسی کومرسانت، رزیتسکی در نزدیکی مرکز ورزشی Olimp از ناحیه پشت و سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رویترز گزارش داد که آدرس و اطلاعات شخصی ریتسکی در وب سایت اوکراینی Myrotvorets (صلح ساز) منتشر شده است، پایگاه داده غیررسمی افرادی که دشمنان اوکراین محسوب می شوند. روز سه شنبه، کلمه “Liquidated” به عکس او در پایگاه داده اضافه شد.

از ماه آوریل، ارتش روسیه عملیات استخدام نظامی گسترده ای را انجام داده است، کمپین های تبلیغاتی گسترده ای را اجرا می کند، وعده دستمزدهای بالا و سایر مزایا را می دهد.

هدف از این عملیات، تکمیل نیروهای خط مقدم در اوکراین، بدون توسل به بسیج مجدد است – اقدامی که کرملین در سپتامبر گذشته انجام داد که محبوبیت نداشت.

در نشانه ای از درجه خصومت نسبت به درگیری، ده ها نفر از زمان شروع تهاجم در اوکراین به آتش زدن – یا قصد سوزاندن – مراکز استخدام دستگیر و متهم شده اند.



دیدگاهتان را بنویسید